P.S. Te iubesc- Recenzie

P.S. te iubesc - Cecelia AhernCecelia Ahern a debutat la varsta de 21 de ani cu romanul P.S. Te iubesc, care a inregistrat o uimitoare popularitate si un imens succes de vanzari, fiind tradus in peste 40 de tari si ecranizat de studiourile Warner Bros, cu Hilary Swank si Gerald Butler in rolurile principale.
In limba romana au fost publicate romanele: P.S. Te iubesc, Suflete pereche, Prietenul nevazut, Multumesc pentru amintiri,Disparuti fara urma, Cadoul si Cartea viitorului.

 

Părerea mea:

Mi s-a spus că P.S Te iubesc nu este doar o carte bine scrisă, ci un pansament pentru suflet. Nu am crezut asta, până nu am ajuns la ultima pagină și am realizat că totul s-a terminat.

Romanul Ceceliei Ahern  începe dramatic, ne este prezentată drama interioară trăită de Holly Kennedy- personajul principal.

Femeia suferă enorm după pierderea soțului mult iubit, Gerry, ce a încetat din viață în urma unei lupte scurte, dar deloc plăcute, cu cancerul. Se închide în ea și în casă. Holly se distanțează de prieteni și de familie, neglijează totul și ajunge până în punctul de a-și dori să moară pentru a putea să îi fie alături celui pe care parcă îl iubește și mai mult acum.

O listă primită prin poștă, însoțită de o scrisoare ce îi poate face pe cei mai sensibili cititori să lăcrimeze, are puterea de a o aduce pe biata femeie înapoi pe linia de plutire. De-a lungul cărții, proaspăta văduvă oferă o lecție importată cititorului.p-s-te-iubesc-docx

Mi-a plăcut enorm modul în care autoarea a îmbinat evenimentele petrecute în trecut cu cele petrecute în prezent, visele cu realitatea. Faptul că narațiunea este realizată la persoana a treia mi se pare un plus, cititorul având astfel acces la a cunoaște povestea din mai multe perspective.

P.S Te iubesc nu este doar un roman de dragoste, este un roman despre prietenie, încredere, speranță și noi începuturi.

Romanul Ceceliei  Ahern este genul de carte ce te face să plângi, să râzi, să o închizi pentru câteva clipe pentru a medita la cele întâmplate și apoi să te apuci din nou de citit.

Nota 5/5

hart

semnatura 2

Lasă un comentariu