Ugly love-Recenzie

Ugly loveb

Atunci când Tate Collins îl întâlnește pe Miles Archer, un pilot de avioane tăcut, la locul lui, bântuit de un trecut întunecat, ea e conștientă că ceea ce simte nu e tocmai dragoste la prima vedere. Cei doi nu se consideră nici măcar prieteni, iar singurul lucru pe care îl au în comun este o atracție fizică de netăgăduit. După ce dorințele lor ies la iveală, cei doi își dau seama că tocmai au găsit soluția perfectă pentru o relație fără alte implicații. El nu caută iubire, iar ea nu are timp pentru așa ceva. Aranjamentul lor ar fi extrem de satisfăcător, dacă Tate ar putea să respecte cele două reguli impuse de Miles: nu pune întrebări despre trecut, nu te aștepta la un viitor împreună.

Ei cred că se pot descurca, dar, atunci când în povestea lor se înfiripă sentimente adevărate, totul se schimbă:

INIMILE SUNT INVADATE

PROMISIUNILE SUNT ÎNCĂLCATE

REGULILE SUNT SPULBERATE

IAR IUBIREA DEVINE URÂTĂ

Părerea mea:Nu intenţionam să citesc “Ugly love” prea curând, deşi ştiam că autoarea cărţii este extreme de talentată şi pricepută la ceea ce face. Am avut ocazia să citesc şi alte cărţi scrise de Colleen Hoover şi nu am fost dezamăgită de niciuna dintre ele. Datorită faptului că una dintre prietenele mele a achiziţionat cartea şi a început să îmi povestească cât de mult îi place şi să îmi trimită poze cu mici fragmente, m-am răzgândit şi  m-am apuc să citesc.

Am lecturat această carte pe nerăsuflate, dorindu-mi, pe de-o parte, să ajung cât mai repede la final şi să văd cum se încheie poveste celor doi, iar pe de altă parte, să nu o termin niciodată.

„Ne mințim unul pe altul despre adevăr.”

Cele două personaje principale ale romanului sunt frumos construite şi caracterizate, lucru ce mi-a plăcut în mod special.

Tate este o fată aparent prostuţă, destul de uşor de manevrat şi manipulat. Viaţa ei pare să se schimbe în clipa în care ajunge să locuiască din nou alături de mult prea protectorul ei frate, Corbin. Mutată în noul bloc, nu face cunoştinţă doar cu noii vecini, ci şi cu partea urâtă a iubirii. Tânăra studentă ajunge să nutrească sentimente pentru un om ce nu doreşte să îşi ofere şansă de a iubii din nou.

Miles ascunde în spatele înfăţişării sale sobre un trecut dureros, trecut pe care ni-l prezintă chiar el prin intermediul unor capitole scurte strecurate de autoare printre cele scrise din perspectiva lui Tate. Tânărul aviator este un personaj misterios şi tocmai prin asta atrage cititorul.

„Meriți mai mult decât îți îngădui să ai”

Pentru prima dată, după foarte mult timp, personajul meu preferat a fost un personaj secundar. Până la sfârşitul romanului, am ajuns să îl îndrăgesc pe Cap, un bătrânel adorabil pe care vă las să îl descoperiţi singuri.

“Ugly love” este genul de carte pe care o devorezi. Nu ai timp să răsufli şi nici nu îţi trece prin minte să o laşi jos. Tocmai de aceea, o recomand cu căldură.

Nota: 5/5

hart

semnatura 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

semnatura 2

Lasă un răspuns

