Fata de hârtie-Recenzie

GM_FATA-DE-HARTIE-final-2010

Bestseller internațional 

Guillaume Musso, „romancierul preferat al Franței” (Lefigaro.fr), prezintă o poveste explozivă şi plină de umor care sfidează orice scenariu previzibil încercând să răspundă la întrebarea: „Ficțiunea are puterea să influențeze viața reală?”.

Părerea mea: În ultima vreme am avut parte numai de cărţi bune şi nu pot decât să mă bucur. Romanul lui Guillaume Musso m-a cucerit iremediabil.
Nu sunt mare fană a genului fantasy, dar cartea aceasta m-a dat gata. Autorul creionează povestea lui Tom Boyd, un scriitor ce a intrat în depresie în urma despărţirii de femeia pe care o iubea nebuneşte şi a lui Billie, o frumoasă tânără, greu încercată de soartă, ce îşi doreşte un singur lucru: să ajungă acasă.
Lucrul anormal în această poveste este că Billie nu este doar o simplă fata ci unul din personajele create de Tom. Într-o seară ploioasă, tânăra a „căzut” goală puşca în sufrageria scriitorului, aparent din cauza unei greşeli de tipărire. Volumul al doilea, al seriei de lux „Trilogia îngerilor” se încheie brusc, la pagina 266 cu următoarea fraza neterminată
:„- Te implor! Strigă ea, căzând…”
Dacă la început scriitorul o cataloghează pe fata ca fiind doar o fană nebună, după ce o supune la un scurt test îşi dă seama că blonda nu minte.11992105_169812300019235_1867545075_n
Pe parcursul a trei zile, am fost martora aventurii celor doi, bucurându-mă, râzând şi suferind alături de ei. Povestea şi personajele m-au captivat întrutotul. Cu greu mă desprindeam de carte pentru a-mi duce sarcinile obligatorii la bun sfârşit. Dacă aş fi avut timp, aş fi citit non stop.
Guillaume descrie totul: peisajele, personajele şi trăirile lor, într-un mare fel. Citind, mă simţeam ca făcând parte din acţiune. Eram acolo, în Bugatti-ul furat de la Millo, în drum spre Mexic, în căutarea Aurorei, fosta iubită a lui Tom.
Finalul este unul neaşteptat ce pe mine m-a uimit.
Recomand această carte oricui, chiar şi celor ce nu îndrăgesc stilul fantasy pentru că este o lectură uşoară şi incredibil de frumoasă. Pe mine m-a cucerit, făcându-mă astfel să o trec pe lista de favorite.

Nota:5/5

hart

semnatura 2

3 gânduri despre &8222;Fata de hârtie-Recenzie&8221;

Lasă un răspuns

