Septembrie, Marţi

Se pare că, până la urmă, vara aceasta a ajuns la final. S-a dus şi luna august şi cu siguranţă se va duce şi septembrie la fel de repede cum a venit.
În meseptembie martimoria zilelor caniculare de vară, pe care le-am petrecut trândăvind sau pierzând timpul cu prietenii, am ales să întâmpin prima lună de toamnă, mâncând o îngheţată. La mine în suflet este încă vară şi aşa va fi până când vacanţa se va termina şi eu voi fi nevoită să mă întorc la programul agitat ce îmi impune trezitul de dimineaţă.
Cu toate că septembrie este luna care mă anunţă că al meu concediu a luat sfârşit, o ador. Prevesteşte venirea toamnei, a acelui anotimp îmbrăcat în haine aurii, ce miroase a scorţişoară. Iubesc acesta perioadă a anului ce face legătura între caniculara vara şi mult prea geroasă iarna. Frunzele îngălbenite înfrumuseţează străzile anoste, aerul nu este sufocant şi plouă.
Bine ai venit, septembrie!

3 gânduri despre &8222;Septembrie, Marţi&8221;

Lasă un răspuns

