Sfârșit de august

Deși august este pe sfârșite încă este extrem de cald.
Este bine trecut de miezul nopții, dar nu am somn. Stau în balcon și ascult vântul ce adie ușor, mișcând frunzele plopilor din jur. Mă simt wpid-wp-1440806974345ruptă de tot haosul orașului în care locuiesc și asta pentru că nu se aud vesnicile înjurături, claxoane și roți scârțâind pe afaltul încins. Totul este cufundat în liniște și întuneric.
În brațe țin tableta. Înainte de a începe să scriu aceste rânduri ce poate nici nu au sens, dar care vin direct din inimă, citeam. Cuvintele lui Guillaume Musso m-au transpus într-un alt univers, unul din care am evadat cu greu.
Scot capul pe geam și constat că totul pare pustiu. Blocul din fața celui în care locuiesc pare nelocuit. Nici urmă de lumină. Toată lumea doarme.
Pe cer domnește luna, înconjurată de mii de stele și parcă îmi șoptește ceva. Cred că orașul meu este mai frumos noaptea pentru că misterul nopții nu ne lasă să ne arătăm adevărată față.

 

Lasă un răspuns

