Iubirea nu este grea!

Cred că cea mai mare problemă a tuturor celor ce se plâng ca iubirea-i grea este că nici măcar nu cunosc sentimentul acela minunat care îţi produce fluturi în stomac.
Să iubeşti este frumos, nu dureros!love
Este adevărat că nu am eu cine ştie ce experienţă de viaţă, tânăra fiind, dar inimioara mea a bătut de trei ori mai repede în preajma unui „el”. Am auzit şi am spus cuvinte frumoase, de dragoste. Am iubit şi am suferit.
Iubirea în sine e simplă. Nu este un loc de muncă, dar totuşi trebuie să îţi iei anumite angajamente faţă de persoana iubită. Nu cere să depui efort fizic până simţi că vei leşina pentru că nu-i o muncă fizică. Nu ai un program fix pe care trebuie să îl respecţi cu stricteţe şi nici un şef care să ţipe la tine sau să te preseze
cu termenele limita.
Trebuie doar să faci ce simţi, ce îţi dictează inima şi cred că tocmai acest lucru o face atât de frumoasă şi uşoară. Greul începe abia atunci când tu refuzi să-ți asculţi sinele interior şi te gândeşti la ce e bine şi ce e rău.
De cele mai multe ori, conştiinţa îţi dictează să faci un lucru, dar inima îţi spune altceva.
„Alege întotdeauna cu sufletul” -ma sfătuia bunicul meu.
Ascultă-l şi tu! Vei vedea că iubirea nu-i o luptă!

semnatura 2

 

 

Lasă un răspuns

