La răscruce de dresuri -Recenzie

2740_2c5fbdb9

„Uau. Asta e. Asta înseamnă c-am crescut. Pe cont propriu, la Şcoala de Arte. Deci rămâi cu bine, Tallulah, fată şuie, şi hellooooo, Lullah, star pe scenă şi….. opaa. O. Pa.

Tallulah Casey este pregătită să-şi descopere partea artistică şi să-şi facă noi prieteni.
La Şcoala de Arte din Yorkshire Dales, unde nu există magazine de haine sau cosmetice, ci mlaştini, păduri, un han fioros şi multe oi, Tallulah va descoperi, în ciuda atmosferei stranii desprinse parcă din La răscruce de vânturi, un grup de prietene pe care te poţi bizui şi talente artistice nebănuite. Tot acolo se va ataşa, deşi nu fusese prevăzut, de un pui de bufniţă.”

Părerea mea :Nu ştiu ce m-a atras cel mai tare la această carte: coperta, titlul năstruşnic sau faptul că a obţinut premiul Roald Dahl Funny Prize, lucru care mă asigură, într-un fel, că este o carte bună, dacă nu chiar foarte bună. Cert este că am achiziţionat-o fără ca măcar să citesc scurtul fragment de pe spate, darămite să o răsfoiesc.
Ajunsă acasă cu noua achiziţie, am început să o studiez cu foarte mare atenţie. Am citit întâi ceea ce scria pe verso şi am rămas puţin dezamăgită. Sinceră să fiu, nu mă simţeam deloc tentată să aflu povestea unei domnişorici de paisprezece ani şi jumătate. Brusc am început să regret că am cumpărat-o.
Totuşi, mi-am zis că nu ar fi rău să încet să o citesc dacă tot am dat banii pe ea şi după primul capitol, sentimentul de regret a dispărut în totalitate.
„La răscruce de dresuri” s-a dovedit a fi un roman savuros, uşor de citit, extrem de comic, scris într-o manieră diferită, ce provoacă dependentă.
Personajul principal este Tallulah Casey, o tânără domnişorica de paisprezece ani, complexata de genunchii ei şi de faptul că este mult prea înaltă. Ea ajunge în Yorkshire, un mic orăşel din provincie plin de oameni ciudaţi şi oi, pentru a studia la Şcoala de Arte Dother Hall, loc care se dovedeşte a nu fi deloc aşa cum se aştepta să fie.
Adolescenta îşi va face câteva prietene noi ce o vor ajuta să îşi depăşească complexele şi nu numai, va cunoaşte tainele primei iubiri şi îşi va dezvolta talentele artistice.
Scenele amuzante întâlnite cam la tot pasul şi personajele cu înfăţişări şi obiceiuri ciudate, stârnesc râsul cititorului.
Per total, romanul este unul vesel, adorabil şi relaxant, dar nu a ajuns pe lista cărţilor mele preferate.
Notă:4/ 5

4

semnatura 2

2 gânduri despre &8222;La răscruce de dresuri -Recenzie&8221;

  1. Vazand doar coperta, m-am gandit ca este vorba despre o carte amuzanta si relaxanta. Din recenzia ta, imi dau seama ca ti-a placut si sunt sigura ca este un roman care iti injecteaza o fiola de optimism. Observ insa ca este primul volum din serie. Celelalte au fost traduse? ( In ultima vreme incerc sa incep o serie doar daca am certitudinea ca pot citi toate volumele, fara sa fiu nevoita sa astept un an sau doi pentru a aparea urmatorul.)

    Apreciază

Lasă un răspuns

