Pe ultima sută de metri

Fie că vrem, fie că nu, luna lui August a ajuns la jumătate, vara este aproape pe terminate și toamna bate la ușă. Deja mă doare inima când mă gândesc că vacanța se va termina, că va fi din nou frig și că va plouă din ce în ce mai des.

Dar luna august nu prevestește doar că temperatura va scădea cu câteva grade bune și că ar trebui să ne pregătim să intrăm din nou în pâine. Din fericire, cel puţin pentru doamne și domnișoare, aduce cu ea mari reduceri la hăinuţele de vară.

Așa, pe ultima sută de metri, m-am gândit să ies şi eu la o sesiune de shopping online. Sinceră să fiu, nu obişnuiesc să fac asta prea des. Prefer să mă plimb din magazin în magazin și să probez zeci de lucruri, până găsesc ceva care să mă mulțumească, dar acum, după ce am văzut reclama celor de la SheIn și le-am vizitat site-ul, am ales să fac cumpărături din fața calculatorului. Hăinuțele lor frumoase și prețurile relativ mici, m-au făcut să reînnoiesc o parte din garderoba de vară.
Am comandat: un maieuț alb, înflorat, unul negru, simplu, uşor decoltat și o cămășuță roz pal.

Mai jos aveți imagini cu produsele pe care eu le aștept ca pâinea caldă.

Comandă aici!                                   Comandă aici!                            Comandă aici!

2 gânduri despre &8222;Pe ultima sută de metri&8221;

Lasă un răspuns

