Cu gândul la ce a fost

Sătulă de zâmbete şi complimente false, vreau să evadez din globul de cristal în care am ales să stau închisă alături de oameni ce par perfecţi, dar care de fapt sunt defecţi.cu gandul
Îmi e dor de vechea eu şi de persoanele pe care obişnuiam să le numesc prieteni, de acei oameni care îmi spuneau o vorbă bună atunci când aveam nevoie să o aud, ce se bucurau cu adevărat de reuşitele mele, nu doar se prefăceau, încercând să îşi ascundă teama că aş putea deveni mai bună ca ei.
Îmi lipsesc fiinţele pe care chiar eu am ales să le îndepărtez. Îmi lipseşte trecutul…

semnatura 2

2 gânduri despre &8222;Cu gândul la ce a fost&8221;

Lasă un răspuns

