Invitație la nuntă-Recenzie

invitatie_la_nunta_finalizat

„Patru femei, o nuntă și o zi de neuitat

Lumea Annei este dată peste cap când primește o invitație la ceremonia nupțială a fostului ei iubit, Toby – acel Toby care pentru ea a fost Alesul, iubirea vieții ei, dar și cel care i-a frânt inima. Oare participarea la ziua cea mare o va elibera în cele din urmă de trecut, așa cum își dorește cu disperare? Sau nu va face altceva decât să redeschidă vechi răni? Clare este cea mai bună prietenă a Annei, persoana care i-a fost alături în urmă cu mulți ani, atunci când Anna a fost distrusă de despărțirea de Toby. Însă Clare nu știe că nunta acestuia îi va schimba și ei viața pentru totdeauna. Ella este femeia fatală tipică – iubește bărbații și îi părăsește fără să arunce o privire înapoi. Dar singura persoană care nu a căzut pradă farmecelor ei este chiar Toby. Înainte de a fi luat pentru totdeauna, este oare prea târziu pentru o ultimă încercare de a-l cuceri? Pentru Rachel, viitoarea mireasă, aceasta ar trebui să reprezinte cea mai frumoasă zi din viață. Atunci de ce are numai presimțiri negre și teribile? Scrisă din perspectiva celor patru eroine, Invitație la nuntă vă va amuza, vă va înduioșa și vă va face să trăiți sau să retrăiți emoțiile uneia dintre cele mai frumoase zile din viața oricărei femei.

Helen Warner a reușit să capteze atenția cititorilor încă de la debut, cu romanul Invitație la nuntă, care a urcat rapid în topurile de vânzări în toate țările în care a fost publicat.”

Părerea mea:Cartea este bunicică și ușor de citit .
Trebuie să recunosc că întoarcerile bruşte în timp, folosite de autoare la începutul romanului, m-au ameţit puţin, aproape făcându-mă să renunţ la lectura şi să abandonez cartea undeva pe raftul bibliotecii, însă acum că am terminat de citit, mă bucur mult că nu am făcut asta căci această povestea m-a fermecat de-a dreptul.
Povestea se învârte în jurul a patru femei complet diferite: Anna – femeia sensibilă, cu inima încă frântă deşi au trecut ani buni de la despărţirea de Toby, iubitul ei din facultate ce se pregăteşte nuntă; Clare – cea mai bună prietenă a Annei, avocată, extrem de sigură pe ea, cu un salariu mărişor şi o forţă de convingere nemaivăzută; Ella – femeia fatală, extrem de frumoasă, şireată şi talentată în artele scrisului, cea care practic i-a distrus viaţa Annei şi Rachel – viitoarea soţie a lui Toby, ce trăieşte cu spaimă că bărbatul cu care urmează să meargă la altar nu a uitat-o pe fostă iubită.
Destinul le aduce pe toate patru împreună la nunta lui Toby, eveniment ce le va schimba viaţa în totalitate.
Toate personajele romanului, inclusiv cele secundare, vor învăţa să îşi asculte sufletul şi să se lase prada sentimentelor.
Mi-a plăcut extrem de mult felul în care s-au desfăşurat lucrurile, povestea fiind presărată cu gesturi romantice, puţintica acţiune şi evenimente dramatice, dar şi faptul că volumul este scris din patru perspective diferite.
Dacă vă plac poveştile de dragoste, va recomand cu dragă inimă această carte ce va face să o savuraţi cu sufletul la gură.
De la mine primeşte:
frecvent