Căldură mare, Mon cher! Căldură mare !

E cald şi azi, a fost şi ieri şi alaltăieri şi acum o săptămână, două, trei, va fi şi mâine, poate şi poimâine. Văd doamne şi domnişoare îmbrăcate sumar, expunându-şi picioarele perfect bronzate, pe stradă, în parcuri şi prin cafenele şi mor de oftică!
Eu de ce nu am o frumoasă culoare aurie a pielii?
De ce? Pentru că nu am stat la soare ca să mă bronzez.
Sunt o împătimită a lenevitului la soare şi, spre norocul meu, pielea mea capătă rapid o nuanţă ciocolatie -nu se înroşeşte deloc .
Totuşi, am ajuns la începutul lunii august şi eu nu am fost la plajă deloc. Absolut deloc!
Sunt albă ca varul şi geloasă peste măsură pe purtătoarele unui bronz frumos ce se fâţâie de colo-colo prin faţa mea.
Dimineaţa, când m-am privit în oglindă, mi-am zis că ar trebui să rezolv cumva problema culorii pielii mele.
Nu aveam starea disponibilă să merg la ştrand, cel puţin nu de una singură şi marea este departe, departe, dar, cu toate astea, la finalul zilei vreau să mă laud cu bronzul meu.
Ce este de făcut?
Un beculeţ s-a aprins deasupra capului meu, aşa ca în desene animate. Am fugit, la propriu, din fata oglinjoarei, mi-am pus costumul de baie pe mine, m-am înarmat cu un prosop şi am plecat să mă bronzez. Unde? Pe balcon!
Da, doamnelor şi domnilor, am făcut plajă pe balcon şi sunt chiar mândră de rezultat. Arăt cam ca după o zi petrecută la mare, întinsă pe un şezlong.
Ba chiar vă recomand şi vouă să faceţi asta, bineînţeles dacă nu aveţi balcoanele acoperite, pentru că este mult mai relaxant decât la ştrand. Nu este aglomerat, nu se holbează nimeni la tine (bine, poate doar vecinii de la blocul din faţă care se întreabă dacă eşti sau nu în deplinătatea facultăţilor mintale) şi nimeni nu îţi comentează costumul de baie.
Voi cât de bronzaţi sunteţi?large (5)

ps : Soarele strălucea mult mai tare decat lasa poza să se vadă.

semnatura 2

Lasă un răspuns

