Mărturisire

Uneori îmi este ruşine să mă privesc în oglindă şi nu pentru că aş fi vreo schimonosită care aproape face stop cardiac atunci când vede că i-a ieşit un coş sau pentru că aş fi ruşinată în vreun fel de modul în care arăt, ci pentru că îmi este teamă că aş putea-o vedea pe adevărata eu.large
Nu vă gândiţi că ies din casă fără să verific, de nenumărate ori, dacă arăt mulţumitor. Sunt femeie, iar noi nu putem trăi fără să ne vedem imaginea în oglindă. Ideea că un singur fir de păr nu ne stă bine, ne omoară!
Totuşi, evit să mă uit la reflexia mea, noaptea. Îmi este fricăcă, în acea linişte mormântală, când toţi ceilalţi dorm şi chipul îmi este exact aşa cum l-a lăsat Dumnezeu, cu puncte negre, pete roşii şi mai ştiu eu ce, mi s-ar putea arăta adevărata mea faţă.
Nu sunt un om bun!
Nu fac pomeni, nu merg la Biserică decât rareori, iar atunci când mă duc o fac pentru a cere. Dărnicia nu mă caracterizează, sunt slobodă la gură şi judec.
Îmi este teamă că în oglindă ar putea apărea imaginea sufletului meu neşlefuit şi că m-aş putea îngrozi dacă l-aş vedea.
Nu pot spune „sunt om, deci greşesc!” pentru că asta ar însemna să îmi găsesc o scuză şi nu vreau asta! Îmi asum tot ceea ce fac şi vreau să mă îndrept, dar pot?
În fiecare seară, stând în pat şi aşteptând ca somnul să mă prindă şi să mă ducă în împărăţia sa, mă gândesc la ziua care tocmai a trecut şi tot atunci îmi propun să încerc să fiu o persoană mai bună.
Totuşi, a doua zi, mă las furată de treburile cotidiene, de lucruri mărunte, lipsite de importantă şi uit.
Vreau să mă schimb!

6 gânduri despre &8222;Mărturisire&8221;

Lasă un răspuns

