Lacrimi

Multe si sarate curg pe obrajii mei palizi in fiecare seara , cand stau in patul meu gandindu-ma la tine . Intodeauna mi-a placut sa cred ca sunt puternica , dar se pare ca cel mai puternic inamic al meu este dorul . Ma sufoca , imi sfasie inima in mii de bucati si , cel mai rau , are mereu grija sa imi aminteasca ca nu te vei mai intoarce niciodata . O voce  dinauntrul meu striga la mine incercand sa ma faca sa inteleg ca tie nu iti pasa , ca nici toate lacrimile din lume nu te vor aduce inapoi si ca am fost inlocuita , dar eu nu o ascult , doar sper ca maine te voi gasi aici , dormind cu capul pe perna din stanga mea .

and_my_heart____by_arwag-d7e4ng5

Lasă un răspuns

