Scrisoare de 8 Martie

Dragul meu ,

Am gasit buchetul de flori de la tine , tin sa iti multumesc , trandafirii sunt foartre frumosi . Vreau sa sti ca si bombonelele au fost extrem de gustoase , au fost atat de dulci incat au inlaturat gustul amar lasat de blietul scris de tine . Scumpul meu iubit , intodeauna am crezut ca ma cunosti indeajuns de bine , se pare ca m-am inselat . Daca ai fi cunoscut macar o mica particica a mea , ai fi stiut ca nu dau doi bani pe trandafirii rosii , extrem de scumpi , ca tin regim si evit ciocolata si , cel mai important , ca un „La multi ani ! ” mazgalit pe o foaie nu inseamna nimic pentru mine . De ziua mea , nu vroiam sa imi cumperi nimic ! Te vroiam pe tine , prezent in viata mea . Vroiam sa ma trezesc in pat , langa tine nu sa gasesc flori pe masa . Vroiam sa savuram cafeaua alaturi de un croissant cu unt cumparat de la patiseria din colt , asa cum faceam la inceput , nu sa imi cumperi inimioare de ciocolata si  vroiam sa imi soptesti un „la multi ani ” in timp ce bratele tale puternice imi cuprindeau talia facandu-ma sa ma simt mica , firava , lipsita de aparare , FEMEIE !

Te rog nu ma intelege gresit , nu ti-am scris asta pentru a-ti reprosa ca mi-ai facut un cadou intr-o zi atat de speciala caci asta ar fi absurd . Ti-am scris pentru a-ti explica ca TU esti singurul cadou pe care il vreau !  tumblr_njal7n7tAa1silnnno1_540

Lasă un răspuns

