Draga TU ,

Am plans dupa tine , ore , zile , nopti , saptamani ,luni !
Cu ce folos ? Tu ai plecat , departe , intr-o lume plina cu staini unde o EA te asteapta acasa in fiecare seara dornica sa iti simta din nou sarutul . O EA pe care EU o urasc desi nu o cunosc . O EA cu care m-ai inlocuit pe MINE !

10

Un gând despre &8222;Draga TU ,&8221;

  1. „Dragă Eu, m-am gândit mult, am plâns mult, mi-am lăsat dare însângerate pe obraz. Dragă Eu, am fost slabă, m-am lăsat îndoită de viaţă, m-am lăsat călcată în picioare de o întâmplare. Neprevăzută şi infatuată întâmplare. Dragă Eu, îţi promit să redevin.”

    Apreciază

Lasă un răspuns

