Cina romantica cu Ghita

Satula sa imi tot aud prietenii ca ar fi timpul sa ies la o intalnire si convinsa de niste argumente nu tocmai puternice ca o sa ma simt exceptional daca fac asta , am acceptat sa ies la un „date” .

Si cum e mai simplu sa faci rost de o intalnire daca nu pe facebook ?

Insa am tot auzit eu la stiri ca dragostea asta care incepe pe facebook nu se termina tocmai bine, asa ca am eliminat aceasta varianta de pe lista. Nu de alta ,dar Julieta de ocazie a ajuns deseori la spital in stare grava sau mai rau , langa Nea ‘ Nelu la cimitir dupa ce Romeo nu a fost multumit de ea si a hotarat ca merita o batuta . Sincera sa fiu , nu il condamn nici pe bietul Romeo , se intampla deseori ca domnisoarele ce se apropie de perfectiune in pozele de pe facebook sa nu arate tocmai la fel si in realitate si cum dumnezeu sa nu iti vina sa o iei la bataie cand in loc sa te intalnesti cu o bruneta focoasa de 1.75 cu masuratorile ideale (90-60-90) ,te intalnesti cu o satena miniona putin durdulie care culmea mai are si vreo doi copii sau poate e minora .

Tinand cont ca prietenii mei au venit cu geniala idee de „a ma cupla” , le-am oferit tot lor sarcina de a-mi gasi partener pentru o posibila intalnire .

In scurt timp , un amic a venit la mine cu o lista pe care erau scrise destul de multe nume si in dreptul lor adresa de mail si numele de pe facebook . Usor nedumerita l-am intrebat cam ce ar trebui sa fac cu hartia pe care mi-a oferit-o . mi-a explicat ,cu zambetul pe buze ca aceia sunt cativa baieti dornici sa iasa cu mine in oras . Va dati seama ce bine m-am simti cand am auzit ca acei baieti chiar vor sa ma intalneasca ? Ei bine , tot entuziasmul mi-a disparut cand am inceput sa le caut profilele de facebook, pentru al alege pe cel mai bun . Majoritatea erau oameni din acestia  culti  , aveau poza de profil cu ei sprijinind o masina care cel mai probabil nici nu le apartinea si descrierea era atat de profunda de te lasa fara cuvinte – „Gagicka  ia zhi the fack o tura chu mashina ? ” .Dupa zeci de minute pierdute si total deznadajduita gasesc profilul de facebook a unui baiat care imi parea destul de cunoscut si care nu arata rau deloc . Unde mai pui ca ultima postare a lui era un citat foarte frumos -„Numai cei curajosi stiu sa ierte!” – . Bucuroasa ca in sfarsit am gasit si eu pe cineva pe placul meu , il sun pe prietenul meu drag si ii dau vestea cea mare . Cand afla care este norocosul castigator pare destul de incantat . Incepe sa ii faca o caracterizare amanuntita si mai, mai ca incep sa cred ca l-am gasit pe Fat Frumos .

Dupa discutia telefonica incep sa fiu din ce in ce mai dornica sa il cunosc pe aceat baiat . In scurt timp primesc detali legate de intalnire si ma bucur atunci cand aflu ca si baiatul ales de mine a fost dornic sa ma intalneasca . Aleg cu mare grija tinuta pentru urmatoarea seara , atunci cand va avea loc intalnirea si ma culc imaginandu-mi cat de frumos va fi .

Toata ziua in care trebuia sa aiba loc intalnirea am fost foarte agitata . Am inceput pregatirile cu cam doua ore inainte pentru a fi sigura ca voi arata perfect .Bineinteles ca dornica sa iasa totul bine , am plecat de acasa mult prea devreme asa ca am ajuns prima . Dupa cam un sfert de ora de asteptat in fata restaurantului , intru si ma asez la o masa libera  , comand un suc si il astept pe Fat Frumos . Dupa inca zece minute de asteptat , partenerul meu isi face aparitia  . Nu m-a deranjat prea tare ca a intarziat , eram fericita ca a aparut . Am avut un adevarat soc atunci cand m-am uitat mai atenta la el , singura asemanare care exista intre el si baiatul pe care l-am vazut pe facebook era culoarea ochilor . Incerc sa nu par prea deranjanta si ma ridic pentru al intampina . Totul pare bine pana cand baiatul renunta la palton si ramane imbracat cu o camasa roz bombon care ma zgarie pe creier . Incerc sa imi mut privirea dar pur si simplu nu reusesc , in plus o tuse puternica ma apuca atunci cand la nasul meu ajunge un miros puternic de after shave amestecat cu transpiratie  . Partenerului meu parca nici nu ii pasa ca eu imi dau sufletul langa el caci studiaza cu prea mare interes meniul . Cand chelnerita vine sa ne intrebe ce am dori sa comandam , toata atentia baiatului este captata de picioarele ei mult prea dezgolite . Incerc sa ignor si asta , dar deja incep sa imi ies din minti . Eu cer o apa  si o prajitura iar Fat-Frumos comanda o ciorbita de perisoare dreasa cu smantana si ou , o ceafa de porc la gratar cu garnitura de cartofi prajiti si o bere . Nu spun nimic , gandindu-ma ca poate nu a avut timp sa manance toata ziua . Slava Domnului ca mancarea vine rapid caci linistea dintre noi devenea apasatoare  , as fi incercat sa incep o discutie , dar baiatul din fata mea butona telefonul fara oprire deci nu imi permiteam sa il deranjez , nu ?

-Deci esti singurica ,  printeso ? este prima intrebare pe care mi-o pune de cand ne-am intalnit . Nu tu un ” ce faci ? ” , ” cum te simti ?  ” , ” ma astepti de mult ?” , ” iti place aici ? ” .

Aperlativul „printeso ” nu ma prea bucura , dar ma gandesc ca acesta a fost primul care i-a trecut prin minte si ma mai linistesc putin .

-Da! raspund ridicand privirea pentru al vedea mai bine . Cine stie, poate gasesc niste lucruri cu adevarat atragatoare la el .

Romeo al meu ia lingura dupa lingura din ciorbita si pare ca nici nu mai respira . Pentru a-i fi mai usor sa manance , ridica bolul de pe masa si soarbe  , la propriu , din el . Credeti-ma ca imi venea sa intru in pamant de rusine  cand l-am vazut . M-am scuzat si am fugit de la masa , baricadandu-ma in baie , blestemand si injurand clipa in care am acceptat sa fac asta . Dupa cateva minute , respir adanc si ma intorc la masa , hotarata sa ii mai acor o sansa bietului baiat , ideea imi zboara rapid atunci cand il gasesc cu bucata de carne in mana , muscand cu pofta din ea si mestecand cam cum face vacuta . Imi iau poseta , arunc banii pentru ce am comandat pe masa si fug din restaurant fara sa mai spun nimic .

Din pacate Fat Frumos al meu s-a dovedit a fi un adevarat Ghita fara maniere si eu tot singura am ramas .

woman-on-really-bad-date

4 gânduri despre &8222;Cina romantica cu Ghita&8221;

  1. Cand mi-am facut profilul pe facebook am ezitat mult legat de pozele pe care sa mi le pun. Am zis ca pe Brad Pitt si pe George Clooney il cunosc toate proastele !! Asa ca in finala au ajuns Alain Delon si Rudolf Valentino ! Baieti de baieti !! M-am gandit apoi cam cate victime ar face fiecare ; la cate cazuri face fata serviciul de urgenta ! L-am ales pe Alain Delon cu care am in comun un impermeabil ca ala pe care il avea in filme ! Si ce sa vezi : avalansa de cereri de prietenie !! Una mai „teapana” ca alta ! Dar cum se spune pana la proba contrarie !! Evident si reciproca valabila ! Asa ca am invatat si aplicat o smecherie !! Sa o studiez bine pe „candidata” si apoi daca imi place ma duc la ea daca nu iau tramvaiul ! Sau metroul ca sa dispar de pe suprafata pamantului. Ca sa te incurajez o sa-ti spun ceva cunoscut : zambeste, maine ( data viitoare ) va fi mai rau !

    Apreciază

Lasă un răspuns

