Tu ma vezi asa cum vreau eu

Poate ne cunoastem de mult timp si poti sa bagi mana in foc ca ma cunosti mai bine ca oricine altcineva sau poate habar nu ai cine sunt si nici nu vrei sa afli ce fel de persoana se ascunde in spatele cuvintelor pe care le citesti aici.  Poate ma vezi zambind mereu si vorbind degajata cu oricine sau poate ma vezi suparata,  mergand cu capul plecat pe micile strazi ale orasului.  Poate sunt acea fata care ti-a atras atentia sau cea pe care ai vazut-o fugitiv si careia nu i-ai dat importanta.  Si poate sunt sufletul tau pereche sau prietena pe care inca o cauti.
Dar , fara nici doar si poate,  sunt persoana care vreau eu sa fiu.  Tu ma vezi doar cum vreau eu sa o faci ,azi blanda si dezilvonta,  maine glumeata ,poimaine un mic monstrulet care tuna si fulgera,  dornica sa se certe . Tu vezi chipul perfect machiat,  parul aranjat cu grija si hainele alese cu grija.  Dar nu reusesti sa vezi in spatele ochilor mei goi , nu vezi in sufletul meu si nu imi cunosti temerile, micile placeri si dorintele .
Poate ma judeci sau poate ca nu. Cu totii sustinem sus si tare ca detestam persoanele false.  Poate crezi ca si eu sunt o astfel de  persoana, dar nu suntem toti niste actori ce joaca pe imensa scena a vietii?  Nu toti avem un mic secret,  ascuns bine in cel mai intunecat colt al mintii,  pe care nu vream sa il stie nimeni , nici macar persoana cea mai apropiata de sufletul nostru ?
Nu toti incercam sa parem perfecti?  Nu toti vrem sa le facem pe plac oamenilor ce ne inconjoara si facem tot ceea ce ne sta in putinta pentru a da macar impresia de perfectiune?
Asta inseamna ca tu,  cel care ma judeci pe mine,  il judeci pe el,  o judeci pe ea,  ar trebui sa te judeci si pe tine caci esti la fel ca noi.
Semnat,
Scorpia cu tocuri de 15 care plange pe interior

bigstock-sexy-beauty-girl-with-red-lips-48322061_egoj

2 gânduri despre &8222;Tu ma vezi asa cum vreau eu&8221;

  1. Draga mea „scorpie cu tocuri inalte” te vad in toate felurile mentionate dar si in altele cum ar fi : o studenta silitoare pregatindu-se pt un examen ; o jurnalista grabita sa-si predea articolul pt New York Times !! ( de ce nu ?? ) Apropo de imaginea femeii in general ; se spune ca nu exista fiinta mai nestatornica decat femeia sau …. la donna e mobile !! Si se mai spune ca femeia e o fiinta care traieste in casa omului si se hraneste cu zilele lui fripte !! Nici o aluzie …Doamne fereste la persoanele „de fata” ! Cum e femeia de fapt ?? Stai cu ea o viata intreaga sub acelasi acoperis si stupoare : constati ca nu o cunosti cu adevarat !! Ai vazut doar ceea ce a dorit ea sa vezi !! Un ambalaj frumos caruia i se aplica zicala : afara e vopsit gardul, inauntru-i leopardul !! La buna vedere „scorpia” mea draga !!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

