Adevarata eu este altfel!

Intodeauna mi-a placut sa cred ca sunt altfel decat cei din jurul meu , nu mai speciala ci doar diferita .
Urasc monotonia, iubesc ciudatul. Prefer sa beau un ceai la mine acasa , imbrata cu un tricou larg si o pereche de jensi uzati in loc sa ma duc in localuri scumpe si sa mananc felurite bucate alese a caror denumire nici macar nu stiu sa o scriu. Iubesc iarba de sub copacul cu trunchi gros din parc, nu canapeaua invelita in piele din clubul fitos din centrul orasului. Leg prietenii cu oamenii ce ma fac sa zambesc, chiar daca sunt la kilomentrii distanta de mine , nu cu persoane false care stau la doi pasi distanta. Plang la filme nu din cauza deceptiilor in dragoste . Singurul batran langa care stau imi este bunic, nu iubit.
Nu sunt ca tine, nu sunt ca ea. Sunt ca mine si nu vreau sa ma schimb.
Tu cat de altfel esti?

3d34e1a6695335fdbbb0fdc3175347d1

2 gânduri despre &8222;Adevarata eu este altfel!&8221;

Lasă un răspuns

