Eu si experienta mea in bucatarie

Daca as spune ca sunt o bucatareasa acceptabila as mintii  cu nerusinare !

Nu stiu sa gatesc ! Deloc ! Nici macar cartofi prajiti -desi ma tot chinui de pe la paisprezece ani sa invat sa ii prepar , mereu ii scot din tigaie ori cruzi ,ori arsi , in niciun caz  comestibili . Nu ma pot plange ca mor de foame caci al meu tata , gateste impecabil ! Poate mult prea bine ! Mereu cand se „joaca ” el prin bucatarie mai multe zile la rand , cantarul meu arata cu cateva kilograme mai mult .

Ultima data cand mi-am exersat talentul culinar a fost cam prin luna octombrie cand , impreuna cu o buna prietena , ne-am facut curaj si am incercat sa preparam un desert relativ simplu . Mai exact , ceva asemanator bombonelelor raffaello dar de casa . Cand am citit reteta pe internet totul parea atat de simplu dar cand ne-am trezit cu toate ingredientele frumos intinse pe masa , nu prea stiam ce sa facem . Tin sa mentionez ca si ea este o bucatareasa la fel de buna ca mine . Am printat reteta , ne-am uitat la nenumarate tutoriale de pe youtube si in final ne-a iesit  .Surprinzator este ca au fost chiar gustoase . Nu va mai spun ca m-am laudat la toate familia cu acele bombonele si toti au ramas surprinsi de ceea ce am reusit sa fac cu cele doua manute (stangi) ale mele .

Astazi  , o puternica dorinta de a purta sortulet in carouri si de a ma umple cu faina m-a lovit . Am cautat cateva retete pe internet si am gasit ceva ce ma tentat – Saratele cu branza si chimen . Pentru ca sunt o persoana rea si ma amestec in vietile celorlalti de fiecare data cand am ocazia , l-am rugat ( mai mult obligat ) pe tata sa ma ajute sa prepar gustarica descoperita – prin ajutat trebuie sa intelegeti ca el a facut tot si eu am supravegheat indeaproape  ceea ce a facut el . Am incercat sa particip la procedeul de „creatie ” a minunatiilor aurii ce tocmai au fost scoase din cuptor , am ras branza (ingredientul cel mai important ) dar m-am dat batuta dupa ce mainile au inceput sa ma doara ingrozitor .

M-am hotarat sa mai aman nunta cativa ani buni , poate , poate invat si eu sa gatesc si nu imi las barbatul sa moara de foame . Intre timp raman la mancat .

6-dezastre-pe-care-le-poti-produce-in-bucatarie-si-cum-sa-le-previi_size1

Lasă un răspuns

