Ziua copilului !! Vara !!

Nu puteam nu scriu ceva legat de acea zi nu ?

Pentru inceput : LA MULTI ANI DRAGILOR ! Nu conteaza varsta ,niciodata nu a contat , daca inima noastra nu este de copil putem deja sa murim .

Imi aduc aminte cu drag cat de mult imi doream in anii trecuti sa fiu tratata ca un om matur  si nu ca un copil , sa mi se ofere mai multa incredere dar si indatoriri caci in viziunea mea ma puteam descurca cu toate . Vroiam libertate , intelegere si mai presus de toate sa fiu tratata in mod egal cu „oamenii mari „. Bineintels ca aceste lucruri nu s-au intamplat iar eu inevitabil m-am suparat . Cand nu aveam voie sa fac ceva venea si raspunsul ; „De ce ? sunt mare ” . Ceea ce era total ridicol caci nici acum nu „sunt mare” .

In al doilea rand : Sa nu uitam ca astazi , 1 iunie , este si prima zi de VARA !!! URAAA!!!

Nu stiu cum sunteti voi dar eu iubesc vara , pot spune ca este anotimpul meu preferat . Pana la urma cui nu ii pace sa stea pe plaja sau undeva pe iarba , mangaiat de razele soarelui citind o carte buna , alaturi de  un fresh proaspat de fructe . Si o sa fiu rea spunand ca eu cred ca vara este anotimpul preferat si a lui „Doamne -Doamne ” caci in aceasta perioada apar niste fructe minunate , atat de dulci si de bune incat dau dependenta ( cel putin mie ) si ne ofera niste peisaje mirifice pline de culoare si veselie .

Poate ca imi place atat de mult acest anotimp si datorita vacantei care incepe deja sa isi faca simtita prezenta .

summer

 

 

Un gând despre &8222;Ziua copilului !! Vara !!&8221;

  1. Se spune ca dupa un copil iti dai seama cel mai bine de trecerea timpului ! Irreparabile tempus fugit ! Unii oameni nu ar trebui sa se maturizeze niciodata pentru ca sufletul lor pastreaza mereu inocenta si bucuria de a trai a copilului ! Acesti oameni ne aduc tuturor speranta intr-o lume mai buna ! Autoarea este unul dintre acesti oameni mereu copii !!

    Apreciază

Lasă un răspuns

