Cine sunt eu ?

Am înțeles multe, dar niciodată pe mine. Nu m-am înțeles în nici o secundă. Am ales de atâtea ori persoanele greșite, deși știam că îmi vor face rău. Am fost mereu acolo pentru oricine, oricând avea nevoie de mine, deși era vorba despre persoana care mă făcea cel mai tare să sufăr. Niciodată nu am știut să ”dispar”, din viața cuiva, doar m-am îndepărtat, niciodată nu i-am închis ușa cuiva în față cu adevărat, ci am lăsat-o crăpată, să poată să revină.. Deși mereu reveneau lucrurile și persoanele care mă distrugeau. Asta am fost eu. Mereu și pentru totdeauna….

Imagine

Un gând despre &8222;Cine sunt eu ?&8221;

  1. Sa fim buni ? Sa fim victimele propriei noastre firi speculata de cei care profita de noi ? Dar cand suntem raniti in dragoste ? Unde e instinctul de conservare ? Il abandonam si persistam intr-o gresala ? Ignoram dictonul din medicina : boala lunga, moarte sigura ! Suntem oameni si …erare humanum est dar ….persistare ???

    Apreciază

Lasă un răspuns

