Prea perfect !

Daca cineva m-ar intreba acum cum ar arata o zi perfecta as sti exact ce sa ii spun .

Cu siguranta m-as trezi dimineata  , nu foarte devreme  dar nici apropape de pranz , in jurul orei noua. Categoric nu de o alarma ingrozitoare de la ceas sau telefon ci de razele soarelui ce s-au strecurat viclene prin draperii . M-as ridica din asternuturile albe ca spuma laptelui , mi-as scufunda picioarele in pufosii si confortabilii  mei papuci de casa si m-as  indrepta spre geam . L-as deschide larg lasand razele sa imi mangaie usor fata si incet , incet  tot trupul in timp ce putin din zgomotul orasului ar patrunde in camera . Mi-as  respecta mica rutina zilnica din fata oglinzii si as iesi in oras . As merge direct la cafanea si as comanda o cafea mare cu frisca  pe care as savura-o citind revista mea favorita si vorbind prin sms-uri cu o persoana  draga . Odata terminat ritualul cafelei as da o tura prin magazinele preferate sa vad ce mai este nou si ce ma tenteaza . Apoi as merge prin parc sa ma bucur de frumoasa vreme de afara probabil singura la inceput apoi impreuna  cu prietenele  . Ne-am aseza pe  iarba , am rade si am vorbii cat este ziua de lunga fara ca  macar   una din noi sa tina  cont  de trecerea timpului . Seara insa m-as intoarce acasa si m-as uita la serialul meu preferat alaturi de un castron mare de popcorn . Apoi as iesi pe veranda pentru a ma bucura de frumusetea unei seri perfecte , cu un cer plin de stele si un vant ce adie usor , abia miscand cateva fire de par . Intr-un final m-as pune in pat , probabil in jurnul orei  doua , putin obosita si m-as cufunda intr-un somn adanc .

Perfect Day

 

3 gânduri despre &8222;Prea perfect !&8221;

  1. Un text binevenit in orice zi fie ca e o zi mai proasta si avem nevoie de ceva frumos sa ne mai ridice moralul fie ca e o zi buna si ne completeaza starea de bine !!

    Apreciază

Lasă un răspuns

