Ploua!

Yeeey ploua !

Sunt sigura ca sunteti foarte incantati ca afara este o vreme oribila .

Pun pariu ca sunteti incantati ca urmeaza un  Weekend ploios in care nu poti iesi afara !

Nu este asa ca abia astepti sa mergi prin oras si sa ai grija la fiecare pas , nu cumva sa calci intr-o balta ?

Urasc ploaia ! Imi da toate planurile peste cap si sunt sigura ca si voi patiti acelasi lucru . Ma plictisesc ingrozitor si  pup pariu ca si voi ! M-am hotarat sa impartasesc cu voi reteta mea pentru a scapa de plictiseala :

  • Fa o  prajitura  Atunci cand este urat afara,brusc , sunt o bucatareasa excelenta . De fapt sunt un antitalent dar incerc si cu putin ajutor chiar imi iese !
  • Citeste o carte  De cat timp nu ai mai citit o carte ?  Stiu ca ar trebui sa nu lipseasca o carte de pe noptiera de langa pat dar a cam fost inlocuita de o tableta sau cel putin de un telefon .
  • Numara bani Nu iti recomand asta daca nu ai peste 10 .000 de euro .
  • Vorbeste cu prietenii Intodeauna prietenii au stiut cum sa te amuze si sa te scoata din starea asta groaznica.
  • Joaca-te cu familia Sunt zeci de jocuri pe care le gasesti in comert si care te pot face sa uiti de notiunea timpului si sa te apropii de cei dragi .

Rain

Un gând despre &8222;Ploua!&8221;

  1. Pt ca mi-am uitat umbrela acasa a trebuit sa nu merg cu ochii in jos pt ca altfel stropii reci de ploaie mi s-ar fi scurs sub camasa ! Asa ca am facut recensamantul baltilor completat si de vreo 2 masini care au trecut in viteza !! Dar sa fim optimisti pt ca uneori dupa ploaie natura ne daruieste splendoarea curcubeului !

    Apreciază

Lasă un răspuns

