Timp

Doamne , cat timp a trecut de cand nu am postat ceva aici . Sa fiu sincera ma trezeam cu gandul de a scrie ceva doar ca ma luam cu altele si uitam sau pur si simplu nu aveam chef sa scriu .

In ultima vreme timpul mi-a dat mari batai de cap . Nu va ganditi ca sunt foarte  ocupata dar pur si simplu nu stiu sa ma organizez bine . Ei si daca iarna aveam o problema ca timpul trece prea greu acum m-am intors la 180 de grade si ma plang ca timpul trece PREA REPEDE . In vesnica mea incercare de a ma organiza macar cat de cat mai bine, am dat un search pe google ( ca tot le stie el pe toate ) si am gasit niste citate superbe pe care m-am gandit sa le impart cu voi . Sper sa va placa:

  1. „Timpul e o fiara care are nesfarsita rabdare de a inghiti totul”(Octavian Paler)
  2. „Timpul e moarte, spatiul e lupta si miscarea e suferinta”(Mihai Eminescu)
  3. „Timpul este prea lent pentru cei care așteaptă, prea iute pentru cei care se tem, prea lung pentru cei care se plâng, prea scurt pentru cei care sărbătoresc, dar, pentru cei ce iubesc, timpul este o eternitate.”(

    William Shakespeare)

 

2 gânduri despre &8222;Timp&8221;

  1. Timpul este dusmanul tuturor ! Dar el exista de la crearea universului ! Se considera ca ar fi cea de a 4-a dimensiune a lumii in care traim ! Pentru foarte tanara autoare se confirma zicala : ” valoarea nu asteapta numarul anilor „

    Apreciază

Lasă un răspuns

