Iesim impreuna dar vorbim separat

Zilele trecute am avut mai mult timp liber asa ca m-am gandit sa imi iau cativa prieteni si sa iesim putin in oras pentru a ne bucura de venirea oficiala a primaverii(care dupa parerea mea ,a cam intarziat insa sa nu o suparam nu de alta dar sa nu plece iar ).

Dupa o mica plimbare ne-am gandit sa poposim si noi la un suc ,caci de cafele si ceaiuri am avut parte toata iarna , am ales de comun acord un pub  ,destul de popular in orasul nostru . Zis si facut , odata ajunsi ne-am facut comozi si bineinteles ,ne-am scos telefoanele mobile , sa vedem , nu cumva am pierdut ceva ?

Cat ne-am asteptat sucul am observat ca desi erau aproape la fiecare masa mici grupulete , rare erau mesele la care membrii vorbeau intre ei . Majoritatea  erau prea cufundati intr-o conversatie cu o persoana ce nu a putut ajunge la reuniune sau poate prea captivati de o postare de pe facebook .

Sa fiu sincera si eu as fi profitat de semnalul Wi-fi gratuit si cu siguranta nu as fi observat toate aceste lucruri dar bateria mobilului meu nu mi-a permis . Am profitat de acest lucru si mi-am scos cativa prieteni de sub hipnoza telefoanelor mobile si ne-am distrat foarte bine.

Imagine

Un gând despre &8222;Iesim impreuna dar vorbim separat&8221;

  1. Un text care surprinde foarte bine realitatea zilelor noastre in care suntem prizonierii it-ului, dar care indeamna la reflectie in finalul sau : sa regasim bucuria de a trai asa cum era inainte de aparitia smartphonului !

    Apreciază

Lasă un răspuns

