Ziua internationala a fericirii

ZIUA INTERNATONALA A FERICIRII ,ce frumos suna nu ?  Te gandesti ca in aceasta zi totul trebuie sa fie perfect si tu sa fi mega fericit . Sincera sa fiu cu gandul asta m-am pus si eu in pat pe 19 martie , insa dupa cum stim “Socoteala de acasa nu se potriveste cu aia din targ ” . Ei si daca aveam de gand sa ma trezesc mangaiata de razele soarelui cu un zambet larg si plina de viata nimic din toate astea nu a iesit . Nu am fost trezita de razele soarelui ,desii el stralucea , ci de alarma ceasului , zambetul larg a fost inlocuit de un oftat si cheful de viata nu a putut fi inlocuit pentru ca nu a existat . Cu chiu cu vai m-am dat jos din pat sa ma bucur de aceasta zi speciala insa nu am reusit prea mult caci am observat ca sunt in intarziere ,deci nu mi-a stat capul tocmai la fericire . Nici cand am ajuns la ore nu m-a bombardat fericirea ci mai mult plictiseala dar in final odata ajunsa acasa fericirea a aparut. De ce? Ziua e pe sfarsite , totul a mers destul de bine si pana la urma macar cateva ore sa fiu si eu fericita doar este ZIUA INTERNATIONALA A FERICIRII.

wpid-wewcpkbbi8.png

Un gând despre &8222;Ziua internationala a fericirii&8221;

Lasă un răspuns

