Suntem prea darnici….

Deja primavara incepe sa isi faca simtita prezenta si ma bucur din ce in ce mai mult de acest lucru pentru ca ,precum Baba Dochia incep si eu sa renunt la „cojoace”.

Ei si daca pana zilele trecute m-am laudat cu performanta de a nu racii , desi toti colegii mei se „bucura” din plin de o gripa destul de puternica , acum nu o mai pot face caci raceala s-a hotarat sa imi faca o vizita , nu de alta dar sa nu ii duc dorul.

Nu am niste colegi foarte generosi dar , sa fiu sincera , darnicia nu este nici o calitate de a mea . Insa cand vine vorba de gripa , o daruim cu mai mare dragul . Nu degeaba exista expresia „Sa moara si capra vecinului „.Ar fi normal ca atuci cand ne inghionteste raceala sa facem o vizita medicului de familie si sa o „intampinam” cu un tratament puternica care sa o faca sa plece la fel de repede cum a venit . Bineinteles ca nu facem asta , luam niste pastile pe care vecina de la doi ni le-a recomandat  caci ea le-a luat cand i-a zis o colega de servici care a fost la doctor acum multi ani si  chiar i-a  facut bine . Luam „tratamentul ” prescris si ne intoarcem la rutina zilnica .Ne comportam normal si ignoram starile febrile si stranuturile . Atunci cand organismul cedeaza si nu mai putem sa ne dam jos din pat deja este cam tarziu caci si apropiatii nostri sunt raciti .

In concluzie suntem mult prea darnici , ar tebuii sa pastram gripa doar pentru noi .

sasas

Lasă un răspuns

